Головна | Реєстрація | Вхід  18.09.2024 Середа 06:08 |Ви увійшли як Гість Вітаємо Вас,  Ви перебуваєте в групі "Гости" | RSS
Головна » 2013 » Травень » 7 » Державна реєстрація права власності на новозбудований житловий будинок
17:05
Державна реєстрація права власності на новозбудований житловий будинок

Державна реєстрація права власності

на новозбудований житловий будинок

 

                    Статтею 331 ЦК України встановлено, що право власності на нову річ, яка виготовлена (створена) особою, набувається нею, якщо інше не встановлено  договором або законом.

                    Особа, яка виготовила (створила) річ зі своїх матеріалів на підставі договору, є власником цієї речі.

                    Якщо право власності на нерухоме майно відповідно до закону підлягає державній реєстрації, право власності виникає з моменту державної реєстрації.

 

                    Державна реєстрація права власності на новостворений житловий будинок проводиться реєстраційною службою за місцезнаходженням такого будинку.

       Документи, які необхідно подати для проведення державної реєстрації прав:

·             заява встановленої форми про державну реєстрацію;

·             документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється), копія надається;

·             копія реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків (крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України);

·             документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав;

·             документ про сплату державного мита (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита);

·             технічний паспорт на такий обєкт нерухомого майна;

·             документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку*. Право власності на новосформовану земельну ділянку, що зареєстроване, починаючи з 01.01.2013, посвідчується cвідоцтвом про право власності на нерухоме майно;

·             витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у разі, коли в документі, що підтверджує виникнення права власності або інших речових прав на нерухоме майно, відсутні відомості про кадастровий номер земельної ділянки);

·             документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;

·             документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси;

·             у разі подання заяви уповноваженою особою така особа, крім документа, що посвідчує її особу, подає органові державної реєстрації прав копію документа, що підтверджує її повноваження.

                    Законодавством України у встановлених випадках може бути передбачена необхідність подачі додаткових до основного пакету документів.

                    Додатково інформуємо, що реєстрацію права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна здійснює реєстраційна служба Рожищенського районного управління юстиції, яка знаходиться за адресою: м.Рожище, вул. Незалежності, 82.

 

Світллана Захарчук, головний спеціаліст реєстраційної служби Рожищенського районного управління юстиції

 

 

Переглядів: 439 | Додав: Администратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]