14:16 Відомості з Державних реєстрів отримуємо по-новому | |
Згідно наказу Міністерства юстиції України «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» від 31.03.2015 № 466/5 та постанови Кабінету Міністрів України від 24.12.2014 № 722 «Порядок надання фізичним та юридичним особам інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» з 01 жовтня 2015 року змінився порядок отримання відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, судами, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами доходів і зборів, органами Служби безпеки та їх посадовими особами. З 01 жовтня 2015 року вищевказані органи та їх посадові особи повинні отримувати відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців лише в електронній формі. Тому державним органам у зв’язку із здійсненням ними своїх повноважень необхідно вжити заходів щодо укладення договорів про надання доступів до відповідних Реєстрів з адміністратором Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – Державним підприємством «Інформаційно-ресурсний центр», вул. Мельникова, 81 а, м. Київ, та адміністратором Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – Державним підприємством «Національні інформаційні системи», вул. 8 Березня, 1, м. Луцьк.
Оксана Лотоцька, начальник реєстраційної служби районного управління юстиції | |
|
Всього коментарів: 0 | |