Головна | Реєстрація | Вхід  18.09.2024 Середа 06:16 |Ви увійшли як Гість Вітаємо Вас,  Ви перебуваєте в групі "Гости" | RSS
Головна » 2013 » Квітень » 11 » Інформаційна картка адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про реєстрацію зміни прізвища, імені та по батькові (крім зміни у разі
15:34
Інформаційна картка адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про реєстрацію зміни прізвища, імені та по батькові (крім зміни у разі

Інформаційна картка адміністративної послуги

щодо видачі свідоцтва про реєстрацію зміни прізвища,

імені та по батькові (крім зміни у разі реєстрації шлюбу)


1.

Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження , режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Рожищенського районного управління юстиції

45100, вул. Незалежності, 60,  м. Рожище, Рожищенського району, Волинської області, Україна.

Режим роботи: вівторок з 9.00-18.00, середа з 9.00-18.00, четвер з 9.00-20.00, п’ятниця з 9.00-18.00, субота з 9.00-16.45.

Обідня перерва з 13.00-13.45.

Вихідні дні: неділя, понеділок.

Санітарний день – остання середа місяця.

Робота з архівними документами:

середа, п’ятниця – 14.00-18.00.

Державна реєстрація смерті здійснюється протягом кожного робочого дня та у неробочі (святкові та вихідні) дні з урахуванням забезпечення строків державної реєстрації смерті, встановлених ст.17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану».

Телефон/факс (03368) 2-15-45.

 

2.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання

Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:

заява встановленої форми;

паспорт громадянина України, за винятком осіб віком 14-15 років;

свідоцтво про народження та довідка з місця проживання, для осіб віком 14-15 років;

заява батьків (одного з батьків або опікуна чи піклувальника у випадках, передбачених частиною другою статті 295 Цивільного кодексу України (для осіб віком 14-15 років);

свідоцтво про народження; свідоцтво про шлюб, у разі перебування у шлюбі; свідоцтво про розірвання шлюбу, у разі коли шлюб розірвано; свідоцтва про народження дітей, у разі наявності малолітніх або неповнолітніх дітей; свідоцтво про зміну імені суб’єкта звернення, його батька чи матері, якщо воно було раніше змінено (за винятком випадків, коли суб’єктом звернення свідоцтво втрачено, а відповідний актовий запис знаходяться у володінні відділу або державних органів,

від яких відділ має право його витребувати);

фотокартка;

документ, що підтверджує сплату державного мита за державну реєстрацію зміни імені, або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита.

3.

Розмір  та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу

Суб’єктом звернення сплачується державне мито у розмірі 0,3 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (5,10 грн.) та 3 неоподаткованих мінімумів доходів громадян  (51 грн.) – при повторній зміні імені.

Державне мито сплачується через фінансові установи шляхом внесення коштів у готівковій формі до подання відповідної заяви.

Від сплати державного мита звільняються:

громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;

громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;

інваліди Великої Вітчизняної війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;

інваліди I та II групи.

 

4.

Строк надання адміністративної

послуги

Видача суб’єкту звернення свідоцтва про зміну імені здійснюється у день проведення державної реєстрації зміни імені.

Заява про зміну імені розглядається відділом державної реєстрації актів цивільного стану у тримісячний строк, який може бути продовжений керівником відділу (найменування відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної Головного управління юстиції) не більше, ніж на три місяці.

 

5.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання суб’єктом звернення свідоцтва про зміну імені.

 

6.

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про зміну імені безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та у відповідному актовому записі. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення.

7.

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Цивільний кодекс України;

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;

Порядок розгляду заяв про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові фізичної особи), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 915;

Постанова Кабінету Міністрів України    від 25.05.2011 № 639 «Про затвердження переліків платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції, Державною реєстраційною службою та структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби»;

Декрет Кабінету Міністрів України        від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито»;

Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000    № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстровані у Міністерстві юстиції 28.12.2010 за                     № 1371/18666).

 

 

Переглядів: 388 | Додав: Администратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]