Інформаційна
картка адміністративної послуги
щодо видачі свідоцтва про реєстрацію зміни прізвища,
імені та по батькові (крім зміни у разі реєстрації
шлюбу)
1.
|
Суб’єкт надання
адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження , режим роботи,
телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)
|
Відділ державної реєстрації актів цивільного
стану реєстраційної служби Рожищенського районного управління юстиції
45100, вул. Незалежності, 60, м. Рожище, Рожищенського району, Волинської
області, Україна.
Режим роботи: вівторок з 9.00-18.00, середа з 9.00-18.00, четвер з 9.00-20.00, п’ятниця з 9.00-18.00, субота з 9.00-16.45.
Обідня перерва з 13.00-13.45.
Вихідні дні: неділя, понеділок.
Санітарний день – остання середа місяця.
Робота з архівними документами:
середа, п’ятниця – 14.00-18.00.
Державна реєстрація смерті здійснюється
протягом кожного робочого дня та у неробочі (святкові та вихідні) дні з
урахуванням забезпечення строків державної реєстрації смерті, встановлених
ст.17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану».
Телефон/факс (03368) 2-15-45.
|
2.
|
Перелік
документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та
спосіб їх подання
|
Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
заява
встановленої форми;
паспорт
громадянина України, за винятком осіб віком 14-15 років;
свідоцтво
про народження та довідка з місця проживання, для осіб віком 14-15 років;
заява
батьків (одного з батьків або опікуна чи піклувальника у випадках,
передбачених частиною другою статті 295 Цивільного кодексу України (для осіб віком
14-15 років);
свідоцтво
про народження; свідоцтво про шлюб, у разі перебування у шлюбі; свідоцтво про
розірвання шлюбу, у разі коли шлюб розірвано; свідоцтва про народження дітей,
у разі наявності малолітніх або неповнолітніх дітей; свідоцтво про зміну
імені суб’єкта звернення, його батька чи матері, якщо воно було раніше
змінено (за винятком випадків, коли суб’єктом звернення свідоцтво втрачено, а
відповідний актовий запис знаходяться у володінні відділу або державних
органів,
від яких відділ має право його
витребувати);
фотокартка;
документ, що
підтверджує сплату державного мита за державну реєстрацію зміни імені, або документ, що підтверджує
право на звільнення від сплати державного мита.
|
3.
|
Розмір та порядок внесення плати
(адміністративного збору) за адміністративну послугу
|
Суб’єктом звернення
сплачується державне мито у розмірі 0,3 неоподаткованого мінімуму доходів
громадян (5,10 грн.) та 3 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (51 грн.) – при повторній зміні імені.
Державне мито сплачується
через фінансові установи шляхом внесення коштів у готівковій формі до подання
відповідної заяви.
Від сплати державного мита
звільняються:
громадяни, віднесені до
першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
громадяни, віднесені до
третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які
постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно
працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і
гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1
січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового)
відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного
відселення не менше трьох років;
громадяни, віднесені до
четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які
постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони
посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993
року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
інваліди Великої
Вітчизняної війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали
безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
інваліди I та II групи.
|
4.
|
Строк надання
адміністративної
послуги
|
Видача
суб’єкту звернення свідоцтва про зміну імені здійснюється у день проведення державної реєстрації зміни імені.
Заява про
зміну імені розглядається
відділом державної реєстрації актів цивільного стану у тримісячний строк,
який може бути продовжений керівником відділу (найменування відділу державної реєстрації актів цивільного стану
реєстраційної Головного управління юстиції) не більше, ніж на три місяці.
|
5.
|
Результат надання
адміністративної послуги
|
Отримання суб’єктом звернення свідоцтва про
зміну імені.
|
6.
|
Можливі способи
отримання відповіді (результату)
|
Суб’єкт
звернення отримує свідоцтво про зміну імені
безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану
після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та у відповідному
актовому записі. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом
суб’єкта звернення.
|
7.
|
Акти
законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
|
Цивільний кодекс України;
Закон України «Про державну реєстрацію актів
цивільного стану»;
Порядок розгляду заяв про зміну імені (прізвища,
власного імені, по батькові фізичної особи), затверджений постановою Кабінету
Міністрів України від 11.07.2007 № 915;
Постанова Кабінету Міністрів
України від 25.05.2011 № 639 «Про
затвердження переліків платних адміністративних послуг, які надаються
Міністерством юстиції, Державною реєстраційною службою та структурними
підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують
реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби»;
Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне
мито»;
Правила державної реєстрації актів цивільного
стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства
юстиції від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстровані у Міністерстві юстиції
28.12.2010 за №
1371/18666).
|
|