Головна | Реєстрація | Вхід  18.09.2024 Середа 06:17 |Ви увійшли як Гість Вітаємо Вас,  Ви перебуваєте в групі "Гости" | RSS
Головна » 2013 » Квітень » 11 » Інформаційна картка адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про шлюб
15:32
Інформаційна картка адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про шлюб

Інформаційна картка адміністративної послуги щодо видачі

свідоцтва про шлюб

1.

Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Рожищенського районного управління юстиції

45100, вул. Незалежності, 60,  м. Рожище, Рожищенського району, Волинської області, Україна.

Режим роботи: вівторок з 9.00-18.00, середа з 9.00-18.00, четвер з 9.00-20.00, п’ятниця з 9.00-18.00, субота з 9.00-16.45.

Обідня перерва з 13.00-13.45.

Вихідні дні: неділя, понеділок.

Санітарний день – остання середа місяця.

Робота з архівними документами:

середа, п’ятниця – 14.00-18.00.

Державна реєстрація смерті здійснюється протягом кожного робочого дня та у неробочі (святкові та вихідні) дні з урахуванням забезпечення строків державної реєстрації смерті, встановлених ст.17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану».

Телефон/факс (03368) 2-15-45.

2.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання

Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:

заява про державну реєстрацію шлюбу (у разі представництва інтересів осіб, які бажають зареєструвати шлюб, - заява, на якій нотаріально засвідчено справжність підписів, та документ, що підтверджує повноваження представника);

рішення суду про зниження шлюбного віку (у разі звернення осіб віком 16-17 років);

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства);

документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний);

документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;

документ, що підтверджує причину скорочення строку державної реєстрації шлюбу (у разі порушення суб’єктом звернення питання державної реєстрації шлюбу до спливу місячного строку).

3.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу

Суб’єкт звернення сплачує державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн.).

Державне мито сплачується через фінансові установи шляхом внесення коштів у готівковій формі до подання відповідної заяви.

Від сплати державного мита звільняються:

громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;

громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;

інваліди Великої Вітчизняної війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;

інваліди I та II групи.

4.

Строк надання адміністративної

послуги

Видача суб’єкту звернення свідоцтва про шлюб здійснюється при державній реєстрації шлюбу.

5.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання суб’єктом звернення свідоцтва про шлюб.

 

6.

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про шлюб безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та відповідному актовому записі цивільного стану. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення.

7.

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Сімейний кодекс України, Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 639 «Про затвердження переліків платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції, Державною реєстраційною службою та структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби», Декрет Кабінету Міністрів України   від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито», Інструкція про порядок обчислення та справляння державного мита, затверджена наказом Міністерства фінансів від 07.07.2012    № 811, зареєстрована в Міністерстві юстиції 20.09.2012 за № 1623/21935, Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції         від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010      № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940.

Переглядів: 352 | Додав: Администратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]