Головна | Реєстрація | Вхід  18.09.2024 Середа 06:08 |Ви увійшли як Гість Вітаємо Вас,  Ви перебуваєте в групі "Гости" | RSS
Головна » 2016 » Лютий » 10 » Результати розгляду звернень громадян
11:03
Результати розгляду звернень громадян

Результати розгляду звернень громадян

За результатами розгляду звернення громадян бувають декількох видів, а саме:

1)    звернення вирішено позитивно, якщо порушене у зверненні питання вирішене в повному обсязі. Наприклад, громадянин звернувся з питанням виконання рішення суду про стягнення боргу з фізичної особи, а у відповіді яка йому надається зазначається, що виконавче провадження завершено у зв’язку зі сплатою боржником грошових коштів відповідно до виконавчого документа.

2)    відмовлено у задоволенні – це якщо за насідками розгляду звернення порушене питання вирішено негативно (відхилено, відмовлено, необґрунтовано). Наприклад, громадянин звернувся по питанню виконання рішення суду про стягнення боргу чи іншого питання, а в ході його вивчення було встановлено, що згідно бази даних ЄДРВП, виконавчого провадження де стороною виступає даний громадянин, на виконанні у відділі державної виконавчої служби відповідного району немає. Рекомендовано пред’явити виконавчий документ до виконання або звернутися у той відділ ДВС в якому воно перебуває на виконанні.

3)    надано роз’яснення – до цієї категорії належать звернення, в яких громадяни просять надати роз’яснення, а також ті, що на час розгляду з обґрунтованих підстав в межах нормативно-правових актів, фінансування вирішити позитивно немає можливості та за наслідками їх розгляду громадянам надані мотивовані вичерпні роз’яснення. Наприклад, громадянин звернувся по питанню виконання рішення суду про стягнення боргу чи іншого питання, і в ході його розгляду було встановлено, що державним виконавцем вжито всіх заходів спрямованих на виконання рішення суду в межах нормативно-правових актів, проте в силу об’єктивних причин виконати рішення на даний момент не можливо, при цьому надано всю інформацію про хід виконання виконавчого провадження. 

4)    звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» та звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 7 Закону України «Про звернення громадян», це ті звернення які не відповідають вимогам визначених у статтях зазначених вище, відповідно до яких письмове  звернення  має  бути  надруковано  або написано від руки розбірливо і чітко,  підписано  заявником  (групою  заявників)  із зазначенням дати.  Звернення,  оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями в  термін  не пізніше  як  через  десять  днів  від  дня  його надходження,  крім випадків,  передбачених частиною першою статті  7  Закону  України «Про  звернення  громадян».  Копія такого звернення залишається у  провадженні  того  органу  чи  установи,  до  яких звернувся заявник. Письмове звернення  без  зазначення  місця   проживання,   не підписане  автором  (авторами),  а  також таке,  з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає (ст. 8 Закону України «Про  звернення  громадян»). Рішення  про  припинення  розгляду такого  звернення  приймає керівник органу,  про що повідомляється особа, яка подала звернення.

5)    якщо в результаті розгляду звернення було встановлено, що питання, порушені у зверненні не входять до компетенції органів юстиції або їх структурних підрозділів, то воно протягом не більше як п’яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що обов’язково повідомляється громадянина, який подав звернення. В цьому випадку воно вважається таким, що пересилається за належністю відповідно до статі 7 Закону України «Про звернення громадян».

6)    звернення, що залишено без розгляду на підставі заяви особи, яка зверталася – це таке звернення, в результаті розгляду якого особі в усному порядку було надано роз’яснення щодо кола питань порушених нею у письмовому зверненні, в результаті чого дана особа звернулася в органи юстиції із заявою про залишення попереднього звернення без розгляду. При цьому така заява реєструється в загальному порядку, а до матеріалів звернення долучається інформаційна довідка в якій висвітлюється надане в усному порядку роз’яснення.

Визначення результату розгляду звернення є обов’язковим та ключовим моментом його виконання.

 

Леся Романенко, провідний спеціаліст Рожищенського РУЮ

 

 

Переглядів: 441 | Додав: Администратор | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]