Головна | Реєстрація | Вхід  18.09.2024 Середа 06:15 |Ви увійшли як Гість Вітаємо Вас,  Ви перебуваєте в групі "Гости" | RSS
Головна » 2016 » Квітень » 8 » Робота Рожищенського РУЮ зі зверненнями громадян за І квартал 2016 року
10:15
Робота Рожищенського РУЮ зі зверненнями громадян за І квартал 2016 року

               За І квартал 2016 року робота Рожищенського районного управління юстиції була направлена на виконання  Закону України «Про звернення громадян» , Указу  Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та  гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів  місцевого самоврядування», наказів Міністерства юстиції України, заходів Головного територіального управління юстиції у Волинській області.

         Питання роботи районного управління юстиції зі  звернень громадян включені до річних та піврічних планів роботи  управління юстиції.

Результати роботи управління та його структурних підрозділів з питань звернень громадян протягом звітного періоду розглядалися на 2 оперативних нарадах  (протоколи -  № 7 від 26.02.2016 та № 10 від 18.03.2016). Така ж кількість оперативних нарад з питань звернень громадян була проведена за аналогічний період 2015 року.

           За І квартал 2016 року спеціалістом управління юстиції, працівниками реєстраційної служби, відділів ДВС та ДРАЦС і державним нотаріусом під час роботи громадських приймалень прийнято  146 громадян (2015 - 116), керівництвом на особистому прийомі прийнято 44 громадянина (2015 - 36). Окрім того, 9 громадян мали змогу отримати правову консультацію в ході роботи гарячої телефонної лінії.

          До громадської приймальні Рожищенського РУЮ та його структурних підрозділів громадяни району зверталися з питань:

          1. Звернення по питаннях державної реєстрації  – 30;

          2. Щодо виконання рішень суду про стягнення аліментів - 2;

          3.Щодо виконання рішень суду про стягнення коштів (з або на користь банківських установ; на користь фізичних осіб; на користь юридичних осіб)-7;

          4. На дії чи бездіяльність посадових осіб органів ДВС -3;

          5. По інших категоріях - 104.

По всіх зверненнях громадянам, які побували на усному прийомі, надано вичерпну відповідь та роз’яснено  чинне законодавство України з даних питань.

Роз’яснення чинного законодавства з питань звернень громадян систематично висвітлюються у засобах масової інформації Так, за звітний період опубліковано 2 статті з даного питання на теми – «Звіт управління юстиції з питань звернень громадян за 2015 рік», «Результати розгляду звернень громадян».

Протягом І кварталу 2016 року в Рожищенське районне управління юстиції  звернень  народних депутатів не надходило.

 

Леся Романенко, провідний спеціаліст управління

Переглядів: 235 | Додав: Администратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]