Посадова особа відділу
у день звернення та у присутності суб’єкта
звернення:
- приймає, перевіряє заяву та повноту
поданих документів;
- реєструє заяву;
- готує запити для формування витягів з
Реєстру чи витребування копій актових записів цивільного стану, якщо
відповідні актові записи цивільного стану не знаходяться у володінні відділу.
Посадова особа відділу при надходженні
витребуваних документів:
-
аналізує та формує матеріали для територіального органу внутрішніх справ за
місцезнаходженням відділу для отримання дозволу на зміну імені;
-
направляє сформовані матеріали до територіального органу внутрішніх справ за
місцезнаходженням відділу для отримання дозволу на зміну імені;
не пізніше наступного робочого дня з дня
отримання висновку органу внутрішніх справ:
- складає
висновок про надання дозволу на зміну імені або про відмову у зміні імені, який
надсилає суб’єкту звернення, та запрошує його для державної реєстрації
та видачі свідоцтва про зміну імені у разі дозволу на зміну імені;
у день звернення для державної реєстрації
зміни імені та у присутності суб’єкта звернення:
-
складає
актовий запис про зміну імені в Реєстрі та ознайомлює суб’єкта звернення з
відомостями актового запису;
- формує свідоцтво про зміну
імені в Реєстрі;
- вносить відомості про свідоцтво про зміну
імені до книги обліку бланків свідоцтв про зміну імені;
- видає свідоцтво про зміну імені;
- вносить відомості до алфавітної книги.
Загальний строк розгляду заяви про зміну
імені становить три місяці з дня її подання.
Цей строк може бути продовжений керівником
відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби
Головного управління юстиції (назва
регіону) не більше, ніж на три місяці, у випадку ненадходження
витребуваних відділом документів від компетентних органів іноземних держав.
|