Посадова особа відділу для проведення державної реєстрації та видачі
свідоцтва про шлюб:
-
приймає,
перевіряє заяву про державну реєстрацію шлюбу та заяву про скорочення
місячного терміну державної реєстрації шлюбу (у разі її подання)і повноту
поданих документів;
-
реєструє
заяви;
-
ознайомлює
суб’єктів звернення з умовами та порядком державної реєстрації шлюбу, правами
та обов’язками наречених, як майбутніх подружжя і батьків;
-
інформує
про можливість здійснення медичного обстеження та за бажанням суб’єктів
звернення видає направлення за зразком, затвердженим Міністерством охорони
здоров’я;
-
призначає
дату та час державної реєстрації шлюбу;
-
складає
актовий запис про шлюб в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян
(далі – Реєстр), ознайомлює наречених з відомостями, зазначеними в актовому
записі;
-
формує
свідоцтво про шлюб в Реєстрі;
-
вносить
відомості про свідоцтво про шлюб до книги обліку бланків свідоцтв про шлюб;
-
видає
свідоцтво про шлюб;
-
проставляє
відмітку про державну реєстрацію шлюбу в паспортах громадян України;
-
вносить
відомості до алфавітної книги;
відмовляє у проведенні державної реєстрації
шлюбу та видачі свідоцтва про шлюб, якщо:
державна реєстрація шлюбу суперечить вимогам законодавства України;
з проханням про державну реєстрацію
шлюбу звернулась недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього
повноважень.
|