Посадова
особа відділу
у
день звернення та у присутності
суб’єкта звернення:
- приймає
документи та перевіряє їх повноту;
-
складає актовий запис про
смерть в Реєстрі, ознайомлює суб’єкта
звернення з внесеними до нього
відомостями;
- формує свідоцтво про смерть в
Реєстрі та витяг з Реєстру для отримання допомоги на поховання;
- вносить відомості про
свідоцтво про смерть до книги обліку бланків свідоцтв про смерть;
- видає свідоцтво про смерть та
витяг з Реєстру для отримання допомоги на поховання;
- вносить відомості до
алфавітної книги;
-
готує запити щодо перевірки факту державної реєстрації смерті за місцем
настання смерті, за місцем останнього проживання померлого, за місцем
поховання чи виявлення трупа у разі звернення для державної реєстрації смерті
після закінчення одного року з дня настання смерті.
Посадова особа
відділу не пізніше наступного робочого дня після отримання відповіді від
запитуваного органу державної реєстрації актів цивільного стану:
- запрошує
суб’єкта звернення для державної реєстрації та видачі свідоцтва про смерть;
у день звернення
та у присутності суб’єкта звернення:
-
складає актовий запис про
смерть у Реєстрі, ознайомлює суб’єкта
звернення з внесеними до нього
відомостями;
- формує свідоцтво про смерть в
Реєстрі та витяг з Реєстру для отримання допомоги на поховання;
- вносить відомості про
свідоцтво про смерть до книги обліку бланків свідоцтв про смерть;
- видає свідоцтво про смерть та
витяг з Реєстру для отримання допомоги на поховання;
- вносить відомості до
алфавітної книги.
|