Посадова особа для внесення змін до актового
запису цивільного стану або його поновлення та видачі у зв’язку з цим
свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану
у день звернення та у присутності суб’єкта
звернення:
- приймає,
перевіряє заяву та повноту поданих документів;
- реєструє заяву;
- готує запити для формування витягів з
Реєстру чи витребування копій актових записів цивільного стану, якщо
відповідні актові записи цивільного стану не знаходяться у володінні відділу;
при надходженні витребуваних документів:
- аналізує документи та складає висновок
про внесення змін до актового запису
цивільного стану чи його поновлення або про відмову в цьому;
-
запрошує суб’єкта звернення для внесення змін, поновлення актового запису
цивільного стану та видачі свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного
стану або висновку про відмову в цьому;
У день
звернення та у присутності суб’єкта звернення:
- вносить зміни до паперового носія актового запису цивільного стану та Реєстру;
- поновлює актовий
запис цивільного стану в Реєстрі;
- ознайомлює
суб’єкта звернення з відомостями актового запису цивільного стану;
- формує свідоцтво про державну реєстрацію
акту цивільного стану в Реєстрі;
- вносить відомості про свідоцтво про
державну реєстрацію акту цивільного стану до книги обліку бланків відповідних
свідоцтв;
- видає суб’єкту звернення відповідне
свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану у зв’язку із внесенням змін, поновленням актового
запису цивільного стану або висновок про відмову в цьому для оскарження в
суді.
Загальний строк розгляду заяви про внесення
змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення становить три місяці
з дня подання відповідної заяви.
Цей строк може бути продовжений керівником
відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби
Головного управління юстиції (назва
регіону) не більше, ніж на три місяці, у випадку ненадходження
витребуваних відділом документів від компетентних органів іноземних держав.
|