Головна | Реєстрація | Вхід  18.09.2024 Середа 06:21 |Ви увійшли як Гість Вітаємо Вас,  Ви перебуваєте в групі "Гости" | RSS
Головна » 2016 » Січень » 11 » Звіт управління юстиції з питань звернень громадян за 2015 рік
11:06
Звіт управління юстиції з питань звернень громадян за 2015 рік

За 2015 рік робота Рожищенського районного управління юстиції була направлена на виконання  Закону України «Про звернення громадян» , Указу  Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та  гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів  місцевого самоврядування», наказів Міністерства юстиції України, заходів Головного територіального управління юстиції у Волинській області.

         Питання роботи районного управління юстиції зі  звернень громадян включені до річних та піврічних планів роботи  управління юстиції.

Результати роботи управління та його структурних підрозділів з питань звернень громадян протягом 2015 року  розглядалися на 9 оперативних нарадах  (протоколи -  №1 від 14.01.2015, № 11 від 25.03.2015, № 18 від 13.05.2015, № 23 від 17.06.2015,  №28 від 22.07.2015, № 30 від 06.08.2015, № 34 від 02.09.2015, №44 від 18.11.2015 та № 48 від 16.12.2015) За аналогічний період 2014 року питання роботи управління зі зверненнями громадян  розглядалось на 8 оперативних нарадах. Статистичні дані свідчать про постійну і системну роботу управління зі звернень громадян.

           За звітний період працівниками управління юстиції, працівниками реєстраційної служби, відділів ДВС та ДРАЦС і державним нотаріусом під час роботи громадських приймалень прийнято  570 громадян (2014-734), керівництвом на особистому прийомі прийнято 78 громадян (2014-168). Окрім того, 46 громадян мали змогу отримати правову консультацію в ході роботи гарячої телефонної лінії.

          До громадської приймальні Рожищенського РУЮ та його структурних підрозділів громадяни району зверталися з питань:

          1. Звернення щодо роботи реєстраційної служби –182;

          2. Щодо виконання рішень суду про стягнення аліментів -54;

          3.Щодо виконання рішень суду про стягнення коштів (з або на користь банківських установ; на користь фізичних осіб; на користь юридичних осіб)-35;

          4. На дії чи бездіяльність посадових осіб органів ДВС -0;

          5. По інших категоріях-299.

По всіх зверненнях громадянам, які побували на усному прийомі, надано вичерпну відповідь та роз’яснено  чинне законодавство України з даних питань.

Роз’яснення чинного законодавства з питань звернень громадян систематично висвітлюються у засобах масової інформації -  районній газеті «Наш Край», на сайті Рожищенського районного управління юстиції, районної адміністрації, міської ради та сайтах  інтернет-видання «Рожище Вголос» та «Рожище район». Так, за звітний період опубліковано 12 статей з даного питання на теми – «Робота управління юстиції з питань звернень громадян за 2014 рік», «Умови звернення до Європейського суду з прав людини», «Скарга, як один із видів звернень громадян», «Учасники адміністративного провадження за зверненнями громадян»,  «Аналітична інформація про стан розгляду звернень громадян»,  «Інформація про стан розгляду звернень громадян у відділі Державної виконавчої служби», «Відповідальність за порушення норм Закону України «Про звернення громадян»,  «Правила розгляду та реєстрації звернень громадян», «Робота управління юстиції з питань звернень громадян за 9 місяців 2015 року», «Реалізація громадянами права на звернення та особистий прийом»,  «Електронні петиції – нова форма спілкування влади з громадськістю», «Строки розгляду звернень громадян».

Протягом 2015 року в Рожищенське районне управління юстиції  звернень  народних депутатів не надходило.

Леся Романенко, провідний спеціаліст РУЮ

Переглядів: 301 | Додав: Администратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]