Головна | Реєстрація | Вхід  18.09.2024 Середа 06:18 |Ви увійшли як Гість Вітаємо Вас,  Ви перебуваєте в групі "Гости" | RSS
Головна » 2013 » Грудень » 3 » Надання адміністративних послуг, щодо проставлення апостиля
13:07
Надання адміністративних послуг, щодо проставлення апостиля

Надання адміністративних послуг, щодо проставлення апостиля на офіційних документах про державну реєстрацію актів цивільного стану, засобами УДППЗ «Укрпошта»

    З 1 листопада 2013 року громадяни можуть скористатися послугами відділів державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб, звернувшись до найближчого відділення УДППЗ «Укрпошта».

       Це стало можливим завдяки реалізації програми «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту», чому передувало підписання Меморандуму про взаємне співробітництво у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг між Державною реєстраційною службою України та Українським державним підприємством поштового зв’язку «Укрпошта» та затвердження Регламенту взаємодії Державної реєстраційної служби України та Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» щодо забезпечення спрощеного доступу до адміністративних послуг.

    Таким чином, зараз у відділеннях УДППЗ «Укрпошта» громадяни можуть отримати необхідну інформацію про послуги Укрдержреєстру, оформити необхідний пакет документів, надіслати його до відповідного відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби.

    Заповнюючи заяву, громадянин зазначає, яким чином він хоче отримати відповідь: кур’єрською доставкою, поштою або безпосередньо в відділі державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби.

     Інформаційні матеріали щодо надання адміністративних послуг Укрдержреєстру засобами УДППЗ "Укрпошта":

З питань державної реєстрації актів цивільного стану

    Проставлення апостиля на офіційних документах про державну реєстрацію актів цивільного стану, виданих структурними підрозділами головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, мм. Києві та Севастополі, а також районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру

 

Обов’язкові документи

       1. Заява встановленої форми

       2. Оригінал документа про державну реєстрацію акту цивільного стану для проставлення апостиля

   3. Документ банківської установи, що підтверджує внесення плати за проставлення апостиля, або документ, що підтверджує право на звільнення від плати (копія документа, що дає право на пільги, має бути нотаріально засвідчена).

 

     Перед прийняттям документів працівник в обов’язковому порядку з’ясовує чи підлягає поданий документ проставленню апостиля.

 

 Документ не може бути прийнятий, якщо:

       1) текст документа неможливо прочитати внаслідок пошкодження;

 

     2) документ написаний чи підписаний олівцем або отриманий через засоби факсимільного зв'язку; (нанесена на зворотньому боці свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану спеціальна плівка для ламінування буде перешкодою для проставлення на ньому апостиля);

    3) у документі є незастережені виправлення або дописки (штамп органів внутрішніх справ, органів приватизації);

  4) до повноважень компетентного органу не входить проставлення апостиля на цьому документі; (Укрдержреєстр проставляє апостиль на документах про державну реєстрацію актів цивільного стану)

  5) для проставлення апостиля подано оригінали офіційних документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, виданих установами колишніх союзних республік у складі СРСР. (У цьому випадку слід отримати документ про державну реєстрацію акту цивільного стану повторно, звернувшись до відділу державної реєстрації актів цивільного стану).

 

     Плата за проставлення апостиля для громадян України, іноземців та осіб без громадянства складає 3 неоподатковувані мінімуми доходів громадян (51 грн).

 

    Плата справляється до проставлення апостиля, шляхом перерахування до загального фонду державного бюджету.

 

     Від унесення плати звільняються інваліди 1-ї і 2-ї груп, інваліди Великої Вітчизняної війни, громадяни, які належать до першої категорії потерпілих унаслідок Чорнобильської катастрофи, та діти-сироти у разі проставлення апостиля на документах, що стосуються безпосередньо цих громадян.

 

        Рахунок платежу за надання адміністративної послуги з проставлення апостиля:

Банк: ГУДКСУ у м. Києві. Одержувач коштів: УДКСУ у Дніпровському районі м. Києва, р/р 31115028700005, код банку 820019, код за ЄДРПОУ 38012871, призначення платежу 22012500.

 

       Термін розгляду документів, поданих для проставлення апостиля:

 

    з відміткою головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, мм. Києві та Севастополі про засвідчення - апостиль проставляється у день надходження документа про державну реєстрацію акту цивільного стану безпосередньо до Департаменту у справах цивільного стану громадян, який не пізніше наступного робочого дня після підписання листування передається до структурного підрозділу Укрдержреєстру для подальшого направлення суб’єкту звернення рекомендованим поштовим відправленням.

   за відсутності відмітки головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, мм. Києві та Севастополі про засвідчення - апостиль проставляється після спливу 20 робочих днів з дня надходження документа про державну реєстрацію акту цивільного стану безпосередньо до Департаменту у справах цивільного стану громадян, який не пізніше наступного робочого дня після підписання листування передається до структурного підрозділу Укрдержреєстру для подальшого направлення суб’єкту звернення рекомендованим поштовим відправленням.

   Документи для отримання послуги направляються з дотриманням вимог діючих нормативних актів у галузі поштового зв’язку в порядку, обраному суб’єктом звернення.

Адреса Укрдержреєстру

 Документи для надання адміністративної послуги надсилаються до Укрдержреєстру за адресою: 02660, м. Київ, вул. Марини Раскової, 15.

 


Тетяна Мацько, провідний спеціаліст 

відділу ДРАЦС РС Рожщенського РУЮ

Переглядів: 349 | Додав: Администратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]