Головна | Реєстрація | Вхід  18.09.2024 Середа 06:12 |Ви увійшли як Гість Вітаємо Вас,  Ви перебуваєте в групі "Гости" | RSS
Головна » 2014 » Грудень » 8 » Відповідальність за порушення вимог законодавства щодо звернень громадян
10:03
Відповідальність за порушення вимог законодавства щодо звернень громадян

 

Щодо відповідальності за порушення вимог законодавства щодо звернень громадян, то в разі задоволення скарги орган або посадова особа, які прийняли неправомірне рішення щодо звернення, відшкодовують йому завдані матеріальні збитки, пов'язані з поданням і розглядом скарги, обґрунтовані витрати, понесені у зв'язку з виїздом для розгляду скарги на вимогу відповідного органу, і втрачений за цей час заробіток. Спори про стягнення витрат розглядаються в судовому порядку. Громадянину на його вимогу та в порядку, встановленому чинним законодавством, можуть бути відшкодовані моральні збитки, завдані неправомірними діями або рішеннями органу чи посадової особи при розгляді скарги. Розмір відшкодування моральних (немайнових) збитків у грошовому виразі також визначається судом. Суттєво, що нагляд за дотриманням законодавства про звернення громадян здійснюється прокуратурою, що вживає заходів до поновлення порушених прав, захисту законних інтересів громадян, притягнення порушників до відповідальності. Фактично, якщо порушене право громадянина на звернення можна звертатися не тільки до Президента, Верховної Ради України, Народних депутатів, Уповноважений з прав людини, Кабінету Міністрів, місцевих держаних адміністрацій і рад, їхніх виконавчих комітетів і депутатів, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади щодо підпорядкованих їм підприємств, установ, організацій, а й до прокуратури та суду.

 

Леся Романенко, провідний спеціаліст РУЮ

Переглядів: 287 | Додав: Администратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]