Головна | Реєстрація | Вхід  18.09.2024 Середа 06:13 |Ви увійшли як Гість Вітаємо Вас,  Ви перебуваєте в групі "Гости" | RSS
Головна » 2014 » Грудень » 08

 

Щодо відповідальності за порушення вимог законодавства щодо звернень громадян, то в разі задоволення скарги орган або посадова особа, які прийняли неправомірне рішення щодо звернення, відшкодовують йому завдані матеріальні збитки, пов'язані з поданням і розглядом скарги, обґрунтовані витрати, понесені у зв'язку з виїздом для розгляду скарги на вимогу відповідного органу, і втрачений за цей час заробіток. Спори про стягнення витрат розглядаються в судовому порядку. Громадянину на його вимогу та в порядку, встановленому чинним законодавством, можуть бути відшкодовані моральні збитки, завдані неправомірними діями або рішеннями органу чи посадової особи при розгляді скарги. Розмір відшкодування моральних (немайнових) збитків у грошовому виразі також визначається судом. Суттєво, що нагляд за дотриманням законодавства про звернення громадян здійснюється прокуратурою, що вживає заходів до поновлення порушених прав, захисту законних інтересів гро ... Читати далі »

Переглядів: 287 | Додав: Администратор | Дата: 08.12.2014 | Коментарі (0)