Головна | Реєстрація | Вхід  18.09.2024 Середа 06:23 |Ви увійшли як Гість Вітаємо Вас,  Ви перебуваєте в групі "Гости" | RSS
Головна » 2014 » Травень » 7 » Заходи спрямовані на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян
11:24
Заходи спрямовані на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян

Заходи спрямовані на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян

З метою забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права громадян на особисте звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників апарату органів юстиції та підвідомчих установ, необхідно вживати наступні заходи:

  1. забезпечити реалізацію конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обгрунтованої відповіді, неухильного виконання норм  Закону України “Про звернення громадян”, зокрема щодо: недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей на звернення громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам та органам, дії яких оскаржуються; викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам  порядку оскарження прийнятих за ними рішень; створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними  заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень; з’ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень; запровадження постійного контролю за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян
  2. забезпечити належну взаємодію з органами державної влади та органами місцевого самоврядування з метою оперативного і всебічного вирішення  в межах наданих їм повноважень та інших вимог законодавства питань, з якими звертаються до них громадяни на особистому прийомі;
  3. забезпечити належне виконання вимог наказу Міністерства юстиції України від 18 березня 2004 року № 26/5 «Про затвердження Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян у  Міністерстві юстиції, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління» щодо запобігання реального порушення конституційних прав громадян на звернення, вважаючи, що розгляд звернень є важливою ділянкою роботи головного управління юстиції, засіб отримання інформації про недоліки в роботі органів юстиції;
  4. взяти під особистий контроль питання розгляду звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»,  інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України;
  5. приділяти особливу увагу розгляду звернень ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки, для чого залучати громадські приймальні та юридичні клініки (надання безоплатної правової допомоги);
  6.  не рідше одного разу на місяць проводити оперативні наради на яких розглядати питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян;
  7. не менше одного разу на квартал проводити перевірку діяльності структурних підрозділів управління юстиції, за результатами перевірки складати довідки, які в подальшому обговорювати на оперативних нарадах;
  8. не рідше двох разів на квартал вживати заходи щодо підвищення  кваліфікації працівників управління та структурних підрозділів  шляхом проведення внутрішніх навчань з питань розгляду звернень громадян;
  9.  з метою роз’яснення чинного законодавства з питань розгляду звернень громадян систематично, не менше одного разу на квартал здійснювати виступи в засобах масової інформації;
  10.  забезпечувати проведення виїзних прийомів громадян не рідше одного разу на квартал;
  11. направляти новопризначених працівників органів юстиції, що відповідають за роботу з питань розгляду звернень громадян для проходження стажування у головному управлінні юстиції;
  12. проводити методичну роботу з питань організації розгляду звернень та особистого прийому громадян;
  13. щоквартально аналізувати та узагальнювати питання, що порушуються у зверненнях громадян, встановлювати причини, що породжують надходження повторних звернень та вживати дієвих заходів щодо їх зменшення.

Романенко Леся, провідний спеціалст Рожищенського РУЮ

Переглядів: 359 | Додав: Администратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]