Заходи спрямовані на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян
З метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на особисте звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників апарату органів юстиції та підвідомчих установ, необхідно вживати наступні заходи:
- забезпечити реалізацію конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обгрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України “Про звернення громадян”, зокрема щодо: недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей на звернення громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам та орган
...
Читати далі »